Best Urdu Poetry | 2 lines Sad poetry in Urdu text | Sad shayri |Sad Quotes in Urdu about life | Urdu Sad Quotes pictures and sms

Ayeshakhalid
0

 Best Urdu Poetry|Sad poetry in Urdu|Sad Quotes in Urdu 



انسانیت وہاں دم توڑ توڑتی  کسی شخص کی مجبوری دوسروں کے لیے تماشہ بن جاتی ہے


Insaaniyat Wahan Dam Torti hai Jahaan, Kisi Shakhs Ki Majaboore Doosaron ke liye Tamaasha Baan Jaatee Hai




رات پوری گزاروں تجھ سے گفتگو کر کے - تو ایک بار کہ تو دے تیرے بنا نیند نہیں آتی


Rat pori guzar dun tujh su guftagu kr k tu ik bar kah tu dy tery bina nend ni ati 

 



اک تیری برابری کے لیے خود کو کتنا گرا چکا ہوں میں


Ik Teri Barabari Ke Liye, Khud Ko Kitna Gira Chuka Hun Mein,


 



 الفاظ میں کہاں آتی ہے کیفیت دل کی محسوس جو ہوتا ہے بتایا نہیں جاتا


 Elfaz Mein Kahan Ati Hai Qafiyat Dil Ki, Mehsos Jo Hota Hai Batya Nahi Jata




تم سکون کا وہ لمحہ ہو میری جان جو مجھے ہر وقت چاہیے ہوتا ہے 


Tum Sukoon Ka Wo Lamha Ho Meri jaan? Jo Mujhe Har Waqit Chahiye Hota Hai,


 



 جسے چھوڑ دیا جائے اس کا ذکر بھی حرام ہے

Jisse Chor Diya Jaaye is ka zikar bhi haram hai.


 



 انہیں بھی سکون مبارک جنہوں نے رابطے ختم کیے 


Inhe Bhi Sakoon Mubarak, Jinho Ne Rabte Hatam Kiye,




 سنا ہے اندرونی غم باہر کی جوانی کھا جاتے ہیں


 Sunaa Hai Androni Gum, Bahar Ki Jawani Kha Jate Hai,





 میرے دل کا درد کس نے دیکھا ہے مجھے تو تڑپتے کا صرف رب نے دیکھا ہے


 Mare Dil Ka Dard Kis Ne Dekha Hai, Mujhe Toh Tarapte Siraf Raab Ne Dekha Hai,


 



 کون بنتا ہے کسی کا تم اپنی ہی مثال لے لو


 Kon Banta Hai Kisi Ka, Tum apni He Misaal Le Lo,




 

جس کو کہہ دو کہ تم ضرور ی ہو وہی دامن چھڑانے لگتا ہے


 Jis Ko Kah Do Ke Tum Zarori Ho.





آسان نہیں ہے مجھے پڑھ لینا

لفظوں کی نہیں جذبات کی کتاب ہوں میں


Assan Nahi Hai Mujhe Parh Lena

Lafzon Ki Nahi Jazbaat Ki Kitaab Hun Main




یہ ہم جو تجھے جاتا ہوا دیکھ رہے ہیں

ایسے تو چلی جائے گی بینائی ہماری


Yeh Jo Hum Tujhe Jata Howa Dekh Rahy Hain

Aise Tu Chali Jaye Gi Benaaii Hmari



اور پھر کچھ راتیں ایسی بھی ہوتی

ہیں کہ سانس لینا وبال لگتا ہے


Aur Phr Kuch Raaten Aisi Bhi Hoti

Hain K Saans Lena Wabaal Lagta Hai




آخر کتنا چاہنا پڑتا ہے ایک شخص کو

کے وہ کسی اور شخص کو نہ چاہے


Akhar Kitna Chahna Parta Hai Aik Shakas Ko

K Wo Kisi Aur Shakas Ko Na Chahy




اتنا روٹھ گیا ہے وہ مجھ سے

جیسے کسی اور نے منا لیا ہو


Itna Rooth Gaya Hai Wo Mujh Se

Jaise Kisi Aur Ne Manaa Liya Ho




رشتے چاہے خون کے ہوں مگر

نبھائے تو احساس سے ہی جاتے ہیں


Rishty Chahe Khoon K Hon Magar

Nibhaye Tu Ehsaas He Jaaty Hain





تیری جگہ نہیں ہوں میں تیری سزا یہی ہے


Rasta Badal Liya Main Ne Ab Meri Jagah Yehi Hai

Teri Jagah Nahi Hun Main Teri Saza Yehi Hai




پھر کوئی آس مر گئی شاید

کیوں زمیں آسمان سوگ میں ہیں


Phir Koi Aas Mar Gai Shaid

Kiyun Zameen Assman Soog Main Hain




میں نے ایک شخص جیت کر ہارا

اب مجھے کھیل کے میدان برے لگتے ہیں


Main Ne Aik Shakas Jeet Kar Haara

Ab Mujhe Khel K Maidan Bure Lagty Hain



Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)